Studijsko putovanje u Slavoniju hrvatskih turističkih agencija

Turistički prostor istočne Hrvatske, koji obuhvaća pet slavonskih županija, zajednički se promovira pod brendom „Slavonija“. Regionalne turističke zajednice klastera Slavonije u suradnji sa Hrvatskom turističkom zajednicom po prvi put u povijesti organiziraju ovakvu vrstu tematskog studijskog putovanje u Slavoniju namijenjeno hrvatskim turističkim agentima. Studijsko putovanje u razdoblju od 25. – 28. svibnja obuhvatit će svih […]

Turistički prostor istočne Hrvatske, koji obuhvaća pet slavonskih županija, zajednički se promovira pod brendom „Slavonija“.

Regionalne turističke zajednice klastera Slavonije u suradnji sa Hrvatskom turističkom zajednicom po prvi put u povijesti organiziraju ovakvu vrstu tematskog studijskog putovanje u Slavoniju namijenjeno hrvatskim turističkim agentima. Studijsko putovanje u razdoblju od 25. – 28. svibnja obuhvatit će svih pet slavonskih županija. Posljednjeg dana putovanja održat ćemo i poslovni susret prema konceptu koji će udovoljiti epidemiološkim mjerama koje tada budu na snazi i osnovnoj ideji – povezivanja ponude i potražnje. Cilj ovog putovanja uključuje rast organiziranih turističkih dolazaka u Slavoniju, jačanje lokalnog gospodarstva te osnaživanje Slavonije na turističkoj slici Hrvatske. Potencijal i značaj hrvatske turističke kontinentalne ponude s naglaskom na turističku ponudu Slavonije, prepoznale su i turističke agencije, koje su se s velikim interesom i entuzijazmom odazvale na ovo putovanje. Slavonske županije iz godine u godinu sve su bogatije raznovrsnom i zanimljivom turističkom ponudom koja nudi brojne mogućnosti za provođenje aktivnog odmora, uživanja u ruralnom turizmu i eno-gastronomskim sadržajima, po kojima je Slavonija nadaleko poznata.

Svjesni smo težine poslovnog trenutka u poslovanju turističkih agencija, no također, potaknuti iskustvom s terena, a koji nam je donijela pandemija, vjerujemo da se pozitivni pomaci u turističkim kretanjima mogu početi ostvarivati korištenjem vlastitih, domaćih resursa te nastavno, njihovo potvrđivanje i na zahtjevnom inozemnom tržištu. Upravo radi svega što je otežalo, a nažalost, nekima i onemogućilo rad protekle godine, Slavoniju vidimo kao novu priliku svima u turističkom sektoru, agencijama, ali i lokalnim upornim turističkim gospodarstvenicima. U aktualnim pandemijskim uvjetima potražnja za navedenim turističkim proizvodima dodatno raste, a ovo putovanje prilika je za njihovu dodatnu afirmaciju.

Najnovije

Mogućnosti uvjeta ulaska u RH

osobe cijepljene prvom dozom cjepiva Pfizer, Moderna i Gamaleya mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 42. dana, a osobe cijepljene prvom dozom cjepiva AstraZeneca mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 84. dana

X
Skip to content