Strateški marketinški plan turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019.-2025.

Zahvaljujući povijesnim kretanjima i prostornim obilježjima, te obilju prirodnih ljepota i kulturnih znamenitosti, Slavonija predstavlja iznimno zanimljivu regiju. Sastavljena od pet županija, od kojih svaka nosi svoje posebitosti, identitetski je povezana njihovim brojnim zajedničkim obilježjima koji je pretvaraju u kompaktnu cjelinu, što je podloga za definirani klaster Slavonije, kao i za turistički brend koji bi […]

Zahvaljujući povijesnim kretanjima i prostornim
obilježjima, te obilju prirodnih ljepota i kulturnih
znamenitosti, Slavonija predstavlja iznimno
zanimljivu regiju. Sastavljena od pet županija, od
kojih svaka nosi svoje posebitosti, identitetski je
povezana njihovim brojnim zajedničkim obilježjima
koji je pretvaraju u kompaktnu cjelinu, što je
podloga za definirani klaster Slavonije, kao i za
turistički brend koji bi trebao pomoći u njezinom,
znatno boljem, tržišnom pozicioniranju.

SMP_SLAVONIJA

Najnovije

Mogućnosti uvjeta ulaska u RH

osobe cijepljene prvom dozom cjepiva Pfizer, Moderna i Gamaleya mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 42. dana, a osobe cijepljene prvom dozom cjepiva AstraZeneca mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 84. dana

X
Skip to content