Marketinški plan turizma Požeško-slavonske županije 2019.-2025.

Marketinški plan turizma za Požeško-slavonsku županiju dio je projekta „Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025.“, kojem je osnovni cilj podignuti prepoznatljivost Slavonije kao turističke regije na domaćem i međunarodnom tržištu. Definiranjem brenda Slavonije i njegovim prihvaćanjem od strane dionika stvaraju se ključne pretpostavke za objedinjavanje marketinških aktivnosti na […]

Marketinški plan turizma za Požeško-slavonsku županiju dio je projekta „Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025.“, kojem je osnovni cilj podignuti prepoznatljivost Slavonije kao turističke regije na domaćem i međunarodnom tržištu. Definiranjem brenda Slavonije i njegovim prihvaćanjem od strane dionika stvaraju se ključne pretpostavke za objedinjavanje marketinških aktivnosti na cijelom području. Požeško-slavonska županija svojim jedinstvenim obilježjima pridonosi stvaranju jedinstvenog brenda Slavonije, odnosno kvaliteti cjelokupnog doživljaja kojeg Slavonija može gostima ponuditi. Jedinstveni atributi ove Županije, prije svega, su odraz resursa i atrakcija iz područja prirodnih i kulturnih resursa kao i onoga što su ljudi stvarali kroz povijest i utkali u kulturu života i rada.

MARKETINŠKI PLAN POŽEŠKO-SLAVONSKE ŽUPANIJE

Najnovije

Mogućnosti uvjeta ulaska u RH

osobe cijepljene prvom dozom cjepiva Pfizer, Moderna i Gamaleya mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 42. dana, a osobe cijepljene prvom dozom cjepiva AstraZeneca mogu ući u RH u razdoblju od 22. dana od cijepljenja prvom dozom i boraviti u RH do 84. dana

X
Skip to content