Povratak 23. srpnja 2019.

Strategija marketinškog plana turizma Slavonija s planom brendiranja za razdoblje 2019-2025.g.

U Maloj vijećnici Požeško-slavonske županije održana je radionica s dionicima koja je predviđena metodologijom projekta „Strategija marketinškog plana turizma Slavonija s planom brendiranja za razdoblje 2019-2025.g.“ kojeg  financira Hrvatska turistička zajednica, a provodi Institut za turizam. Dr. sc. Snježana Boranić-Živoder  i dr. sc. Renata Tomljenović prezentirale su radnu verziju projekta predstavnicima Turističkih zajednica gradova i županija Slavonije.

Projekt obuhvaća izradu operativnih planova za pet slavonskih županija te krovnog plana za Slavoniju.  Strateškom analizom dolazi se do ključnih problema koje je potrebno anulirati kako bi se dosegao željeni rezultat. Glavni cilj radionice je brendiranje Slavonije sa svojim prirodnim ljepotama i kulturno povijesnom baštinom kao jedinstvenom turističkom destinacijom u kojoj turizam traje cijelu godinu.

Radionici je nazočan bio i župan Alojz Tomašević koji je naglasio da se zajedničkom suradnjom turističkih zajednica županija i gradova mogu privući još veće investicije i postići željeni rezultati. Također je prisutnima ukratko predstavio buduće projekte koje Županija planira provesti, a bazirani su na povećanju turističke ponude. Među projektima je „Svijet graševine“, koji je u pripremi od strane Regionalnog koordinatora razvoja Požeško-slavonske županije, a uključuje gradove Kutjevo, Pakrac i Pleternicu kao destinacije sa svojim objektima koji će također razvijati kulturu vinskog turizma u Požeško-slavonskoj županiji. U Pakracu je to reprezentativni objekt Spahijskog podruma, a u Pleternici bi se projekt Svijeta graševine vezao uz tamošnji objekt Muzeja bećarca. Također je spomenuo par drugih projekata koji su u pripremi, od toga i restauracija dvorca Baruna Trenka u Trenkovu, koji je od velike povijesne važnosti.

 

Izvor:Požeško-slavonska županija